Isis lyrics. Isis Lyrics

Joyner Lucas

Isis lyrics

Whoa Fuck it, I'ma hit 'em 'til they jumpin' I ain't trippin', this is nothin' Brap, brap, brap I been livin' in the dungeon I done held a couple grudges What the hell I got to duck to meet the devil? Whoa Fuck it, I'ma hit 'em 'til they jumpin' I ain't trippin', this is nothin' Brap, brap, brap I been livin' in the dungeon I done held a couple grudges What the hell I got to duck to meet the devil? How she told me that one day we meet up again And things would be different the next time we wed If I only could hang on and just be her friend I still can't remember all the best things she said. Whoa Fuck a couple hoes 'til I pass out Whoa Niggas throwin' stones at my glass house Whoa I remember sleepin' on my dad's couch Whoa Now I got the Bentley, and it's blacked out Whoa Family lookin' at me like a cash cow Whoa Errybody dissin' just to have clout Whoa Thought you had a chance, now you assed out Nigga, I'm the motherfuckin' man, where you at now? We are watching We are watching. I'm his cousin, I ain't settlin' for nothin' Brap, brap, brap Got a metal in the truck, I keep a semi when I'm bussin' Niggas duckin' Bop Even Stevie Wonder couldn't see it comin' Brrrap, brap, bop I ain't judgin', I just want the money, I don't need a budget I been hungry, I ain't got no weapon Bop, bop, brrrap, brap But I got the munchies, nigga How you gon' move on the front line? Beat the police with a nightstick Boop And my whole life, I been lifeless Now I'm so fly, I'm a motherfuckin' flight risk Woo! Beef is when you murder motherfuckers on a beat, kill 'em all, kill 'em all Nah, nah, what's beef? If I don't fuck with you, I just cut ties Whoa My high school teacher said I'd never be shit Tell that bitch that I turned out just fine Joyner And no, I don't know you for the twelfth time Woo! Our skin worn thin Our bones exposed Life reduced to ticks From forest caves and azure skies We crashed upon this earth The years they passed and so did we But, resistance would be brought Always object Never subject Can you see us? Isis oh Isis you mystical child What drives me to you is what drives me insane I still can remember the way that you smiled On the fifth day of May in the drizzling rain. She was there in the meadow where the creek used to rise Blinded by sleep and in need of a bed I came in from the East with the sun in my eyes I cursed her one time then I rode on ahead. I broke into the tomb but the casket was empty There was no jewels no nothing I felt I'd been had When I saw that my partner was just being friendly When I took up his offer I must-a been mad. . Peace is when you leave it in the past, let it heal like a cast When enough time pass, and you blast Kinda like John Wick, bars like a convict Fuck around and you don't wanna start shit, woo! I came to a high place of darkness and light The dividing line ran through the center of town I hitched up my pony to a post on the right Went in to a laundry to wash my clothes down.

Next

JOYNER LUCAS

Isis lyrics

Double homicide, kill the beat and the verses Everybody livin' on the surface But we came from the underground, yeah, we deserve it What's beef? Double homicide, kill the beat and the verses Everybody livin' on the surface But we came from the underground, yeah, we deserve it What's beef? I picked up his body and I dragged him inside Threw him down in the hole and I put back the cover I said a quick prayer and I felt satisfied Then I rode back to find Isis just to tell her I love her. I was thinking about turquoise I was thinking about gold I was thinking about diamonds and the world's biggest necklace As we rode through the canyons through the devilish cold I was thinking about Isis how she thought I was so reckless. Double homicide, kill the beat and the verses Everybody livin' on the surface But we came from the underground, yeah, we deserve it Yeah, uh, far from the minimum, killin' 'em with no Ritalin And 5'9. The wind it was howling and the snow was outrageous We chopped through the night and we chopped through the dawn When he died I was hoping that it wasn't contagious But I made up my mind that I had to go on. Whoa Fuck a couple hoes 'til I pass out Whoa Niggas throwin' stones at my glass house Whoa I remember sleepin' on my dad's couch Whoa Now I got the Bentley, and it's blacked out Whoa Family lookin' at me like a cash cow Whoa Errybody dissin' just to have clout Whoa Thought you had a chance, now you assed out Nigga, I'm the motherfuckin' man, where you at now? Peace is when you leave it in the past, let it heal like a cast When enough time pass, and you blast Kinda like John Wick, bars like a convict Fuck around and you don't wanna start shit, woo!. If I don't fuck with you, I just cut ties Whoa My high school teacher said I'd never be shit Tell that bitch that I turned out just fine Joyner And no, I don't know you for the twelfth time Woo! Shouts of fact abound But whispers of truth burn through Is it there? Beef is when you murder motherfuckers on a beat, kill 'em all, kill 'em all Nah, nah, what's beef? We do not share the same bloodline No You love to run your mouth like a tough guy Hope you keep the same energy when it's crunch time Woo! Church, Church Today the south is in the midst of a historic transformation that will have a profound impact on the entire country, and our collective future, here's why Church One time for the small towns One time for the new age, blue collar crowd One time for the one horse town with the jacked up truck bumpin' hip-hop loud One time for a Ford, one time for a Dodge, one time for a bow tie Chevy Me I was eatin' up springs in a Datsun 620 with a motherfuckin' Memphis 12 banger, yeah Young troubadour when I rap now, oh Tennessee born in the weed cloud, smoke Fire brothers rollin' six string in the tele V8 runnin' through the fuckin' whole town Got my own style it's so Red Dead Redemption Got Billy The Kid gettin' resurrected Then ridin' a horse through the West with henchmen Shotgun blast to the bank I'm hittin' That's who? I said, yeah, I do Isis, oh, Isis, you child What me to you is what me insane I can the way that you smiled On the day of May in the drizzlin' rain. .

Next

ISIS LYRICS

Isis lyrics

I married Isis on the fifth day of May But I could not hold on to her very long So I cut off my hair and I rode straight away For the wild unknown country where I could not go wrong. Beef is brothers dyin' over shit that never mattered in the first place, lyin' in the street What's peace? Always upon you, light never ceases Lost from yourself, light never ceases Thousands of eyes, gaze never ceases Light is upon you, life in you ceases Through fiction we saw the birth Of futures yet to come Yet in fiction lay the bones Ugly in their nakedness Yet under this mortal sun We cannot hide ourselves Those eyes and this tower have seeped into our open veins Uncoiled was it's strength And our souls en masse Poured down in sheets of rain And dissolved 'neath their feet Circling futher down Our wills dissolve 'neath their feet Rise in the morning air Greeted by cinders of the dead Syndic calls your name Show your thinned face at the window Is this the next last day? Beat the police with a nightstick Boop And my whole life, I been lifeless Now I'm so fly, I'm a motherfuckin' flight risk Woo! I said, no special She said, you look different, I said, well, I guess She said, you been gone, I said, that's only natural She said, you stay? I'm his cousin, I ain't settlin' for nothin' Brap, brap, brap Got a metal in the truck, I keep a semi when I'm bussin' Niggas duckin' Bop Even Stevie Wonder couldn't see it comin' Brrrap, brap, bop I ain't judgin', I just want the money, I don't need a budget I been hungry, I ain't got no weapon Bop, bop, brrrap, brap But I got the munchies, nigga How you gon' move on the front line? We do not share the same bloodline No You love to run your mouth like a tough guy Hope you keep the same energy when it's crunch time Woo! Much of his most celebrated work dates from the 1960s when he was an informal chronicler and a seemingly reluctant figurehead of social unrest. Beef is brothers dyin' over shit that never mattered in the first place, lyin' in the street What's peace? He has been an influential figure in popular music and culture for more than five decades. . .

Next

Joyner Lucas

Isis lyrics

. . . . . .

Next

ISIS LYRICS

Isis lyrics

. . . . . .

Next

Money Man

Isis lyrics

. . . . . . .

Next

Money Man

Isis lyrics

. . . . . . .

Next

ISIS LYRICS

Isis lyrics

. . . . .

Next